Література для батьків та педагогів

Література для батьків

Твайман Джеймс — «Если ваш ребенок не такой как все»

Курчинка Мэри Шиди  "Ребенок с характером. Как его любить, воспитывать и не сойти с ума"

Кєтрин Кволс  "Радость воспитания. Как воспитывать детей без наказания"

Мария Мантессори "Самовоспитание и самообучение в начальной школе"

Кругляк Л.Г "Гиперактивный ребенок — это навсегда?"

Ханхасава И.Н.  "Растет дочка, растет сын"

О.В. Хухлаєва  "Лабиринт души. Терапевтические сказки"

Г.Т.Хоментаускас "Семья глазами ребенка"

Чепмен Гери "Пять путей к сердцу ребенка"

Чепмен Гери "Пять путей к сердцу подростка"

Кругляк Л.Г. "Половое воспитание детей"

Лиз Бурбо "Отношения Родитель — Ребёнок"



Стрімко змінюється час, досягнення людства постійно розширюють межі знань, сфер діяльності людей, їх впливу на довкілля. Змінюються й самі люди. Учителям це відомо як нікому. Вони помічають кожного наступного року, що до школи приходять інші діти. Але саме діти і є орієнтиром розвитку вчителя, його професійного зростання, самовдосконалення.
Самоосвіта вчителя є необхідною умовою професійної діяльності педагога. Суспільство завжди висувало, і буде висувати до вчителя найвищі вимоги. Для того, щоб вчити інших, потрібно знати більше, ніж всі інші.  Самоосвіта здійснюється індивідуально або колективно.
   «Вчити самого себе» - девіз кожної особистості. Але найактуальнішим він стає для педагогів, бо внаслідок їхньої наближеності до молодого покоління здійснюється безпосередній вплив на розвиток особистості дитини. Особистісно зорієнтована самоосвіта педагога забезпечує підвищення педагогічної майстерності, а в результаті – безперервний саморозвиток особистості самого педагога і його вплив на розвиток особистості учня. Шлях від епізодичної самоосвітньої діяльності вчителя до планової усвідомленої самоосвіти пролягає через осмислення й створення особистої «Я концепції».


Немає коментарів:

Дописати коментар